- სახელწოდება: "ფიზიკის როლი ყოფაცხოვრებაში";
- პროექტის მთავარი იდეა(თემა)1–2 წინადადებით: ყოფაცხოვრებაში მიმდინარე ფიზიკურ მოვლენებზე დაკვირვება.
- პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ, დაკვირვების, მსჯელობის და დასკვნების გამოტანის უნარი.
- პროექტის მიზნები:მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ საკუთარი ექსპერიმენტების საფუძველზე, შედეგებზე მსჯელობა და დასკვნების გამოტანა. დამოუკიდებლად შეძლონ ახსნა თუ რა გამოყენება აქვს სხვდასხვა ფიზიკურ მოვლენას ჩვენს ყოველდღიურ ყოფაცხოვრებაში.
- მონაწილეთა ასაკი: 14-15 წელი;
- ვადები/ხანგრძლივობა: 2 დღე;
- მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლე მოამზადებს წინასწარ არჩეულ რომელიმე ფიზიკურ მოვლენაზე, რეფერატს და პრეზენტაციას, ასევე ჩატარებული ექსპერიმენტის ანოტაციას.
- პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: დამხმარე ლიტერატურა, კომპიუტერი, პროექტორი, ფოტო და ვიდეო აპარატურა, ლაბორატორია, დაფა, ცარცი, ფორმატები.
- პროექტის მსვლელობა: მოსწავლეები დაიყოფიან 3-კაციან ჯგუფებად, თითოეულ ჯგუფს მიეცემა დავალება, ერთ-ერთი ფიზიკური მოვლენა, რომელზეც ჩაატარებენ ექსპერიმენტს და ამ ექსპერიმენტს გადაიღებენ და მოამზადებენ როგორც ფოტო ასევე ვიდეო მასალას, ამის შემდეგ ამ ყველაფერს გამოიყენებენ რეფერატისა და პრეზენტაციის მოსამზადებლად, რომელსაც გაკვეთილზე წარუდგენენ თანაკლასელებს.
- საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: პროექტს გავშირი აქვს საბუნებისმეტყველო საგნების ჯგუფთან, ასევე ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან შესაბამისია კლასის მიხედვით.
- პროექტის ხელმძღვანელი: ლია კურტანიძე
- ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: lia.kurtanidze@gmail.com
- პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: http://lika107.blogspot.com/
Saturday, March 23, 2013
"ფიზიკის როლი ყოფაცხოვრებაში"
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment